eSIM від ТриМоб
ТриМоб першим із стільникових операторів України пропонує абонентам спробувати eSim
eSIM - це електронна USIM-карта, де "e" означає "embedded" (вбудована). До сих пір ми використовували пластикові USIM-карти різного розміру, але eSIM покликана їх замінити. Це мікроскопічний чіп, який вже вбудовано у телефон. З eSIM вам більше не потрібно відкривати слот для SIM-карт і фізично вставляти іншу карту, щоб скористатися іншим телефонним номером на тому ж пристрої. eSIM дає можливість мати два телефонні номери на одній карті: один з них можна використовувати для роботи, інший - для особистих дзвінків. Але одночасно можна користуватися тільки одним з них.
Перш, ніж скористатися послугою, необхідно бути впевненим, що пристрій підримує послугу eSIM.
Станом на 01.11.2019 такими пристроями є: iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone XR, iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPad Pro 12.9" (gen. 3), iPad Pro 11", iPad Air 10.5", iPad mini 5, Google Pixel 3*, Google Pixel 3 XL* та Surface Pro (від Microsoft).
* - можливість активації eSIM потрібно додатково з'ясувати у продавця пристрою.
Зверніть увагу, що послуга підримується на пристроях, які ніколи не були лочені/розлочені та мають слот для однієї USIM-картки.
Щоб встановити eSiM на свій пристрій, необхідно замовитим та просканувати QR-код, який буде надіслано на вказану у замовленні електронну пошту. Замовлення eSIM здійснюється в Інтернет-магазині ТОВ "ТриМоб".
Вартість стартового пакету із тарифним планом "Інтернет М" та eSIM складатиме 250 гривень (з усіма податками).
Звертаємо Вашу увагу, що активація eSIM можлива лише двічі. Наступні активації можливі лише у випадку, якщо абонент замовить послугу "заміна eSIM" в Особистому кабінеті та сплатить 150 гривень (з усіма податками). При цьому номер телефону абонента залишається без змін.
Інструкція для Apple- пристроїв:
"Налаштування" => "Стільникові дані" => "Додати стільниковий тариф" => Сканування QR-коду
Інструкція для пристроїв Google Pixel:
1. Якщо активована фізична USIM-картка:
"Мережа та Інтернет" => "+" => Сканування QR-коду
2. Якщо фізична USIM-картка не активована:
"Мережа та Інтернет" => "активація і перевірка даних"=>Сканування QR-коду
У разі виникнення додаткових питань стосовно роботи eSIM звертайтеся за номером 0911101188.