Cтати абонентом ТриМоб зі своїм номером!

Бажаєте стати абонентом ТриМоб зі своїм номером?

Це дуже просто і зручно!

 

1. Переконайтесь у тому, що:

  • Абонентський номер, який Ви бажаєте перенести, оформлений на Вас.
  • Ваші персональні дані співпадають з даними, що включено до бази оператора, який обслуговує абонентський номер, що переноситься. Це можна зробити зателефонувавши до центру підтримки абонентів оператора- надавача телекомунікаційних послуг.
  • Абонентський номер не заблоковано.
  • Абонентський номер раніше не переносився або з моменту останнього перенесення пройшло більше 30 днів.
  • Ви маєте SIM-картку оператора, який в даний момент здійснює обслуговування абонентського номера.

      ВАЖЛИВО! - ця SIM-картка повинна мати технічну можливість отримання SMS.

2. Оберіть тарифний план, контрактна / неконтрактна форма обслуговування

3. Подайте заяву на перенесення абонентського номеру

  • OnLine:  У спеціальному розділу на веб-сайті ТОВ «ТриМоб»  !найзручніший спосіб!
  • У Регіональних центрах мобільного зв'язку ТОВ «ТриМоб»:
  • м. Київ, пр. Леся Курбаса, 7,
  • м. Дніпро, вул. Херсонська, 26
  • м. Львів, вул. Дорошенка, 43
  • м. Одеса, вул. Балківська, 100
  • м. Харків, вул. Нетеченська набережна, 8
  • За телефоном: +380 91 110 1188

4. Отримайте SIM-картку з тимчасовим номером

  • З моменту подання заяви, на термін проведення процедури перенесення абонентського номеру, Ви отримаєте SIM-картку ТриМоб з тимчасовим номером та тарифним планом green. Поки ми будемо оформлювати перенесення Вашого абонентського номера від іншого оператора, Ви вже зможете користуватися обраними послугами від ТриМоб. Для користування послугами мобільного зв’язку потрібно поповнити Ваш особовий рахунок наступними способами: готівкою або банківською картою. Після завершення процедури перенесення абонентського номеру кошти на Вашому особовому рахунку зберігаються.
  • SIM-картку Ви зможете отримати у співробітника ТОВ «ТриМоб» (якщо Ви подаєте заяву у Регіональних центрах мобільного зв’язку), або SIM-картку Вам буде надіслано поштовою службою (Укрпошта або Нова Пошта).
  • Після успішного перенесення абонентського номеру до мережі ТриМоб, тимчасовий номер відключиться та буде змінено на абонентський номер, який Ви бажаєте перенести від іншого оператора, автоматично. Додаткову заміну SIM-картки робити не потрібно. Якщо виявиться, що перенесення Вашого абонентського номера до мережі ТриМоб неможливо, Ви зможете користуватись тимчасовим номером безстроково.

5. Отримайте послуги із перенесення абонентських номерів

  • Перенесення абонентського номеру здійснюється після підтвердження можливості перенесення абонентського номеру від оператора, який надає Вам послуги мобільного зв’язку, та з урахуванням термінів переносу, які були вказані в заяві.
  • Для завершення процедури перенесення абонентського номеру Ви отримаєте SMS наступного змісту: «Ваш абонентський номер +380_______________ буде перенесено до мережі ТриМоб на тарифний план «_________». Перехід відбудеться до ___год. ___ хв. ___.___.2019 року. Для підтвердження надішліть безкоштовне SMS з будь-яким текстом/без тексту на номер хххх»

        ВАЖЛИВО!  Надіславши SMS Ви надаєте згоду ТОВ «ТриМоб» на отримання послуги із перенесення абонентського номеру. В іншому випадку - послуга із перенесення абонентського номеру не надається!

  • Відтепер Ви долучились до родини абонентів ТриМоб, і Вам доступні:
  • Вигідні тарифи: тисячі хвилин і гігабайти Інтернету за найдоступнішими тарифами
  • Просте і зручне управління послугами та контроль витрат в Особистому кабінеті
  • Зручні, сучасні послуги та багато іншого

6. Якщо у Вас виникли проблеми з перенесенням абонентського номеру до мережі ТриМоб

Отримати консультації про причину відмови у перенесенні абонентського номеру, дізнатись про способи їх усунення і подати повторну заявку на перенесення абонентського номеру Ви можете:

.

НАДIСЛАТИ СМС Дізнатись номер